Tuesday, March 27, 2007

executia proiectului (project executing)

Executing Processes Group-scopul proceselor de executie constain finalizarea planului si satiscarea cerintelor, indeplinirea specificatiilor.

Executing Processes Group fac eparte din etapa 'do', a ciclului 'plan'-'do'-'check'-'act'.

Actiuni de intreprins:

-Managementul echipei

-Asigurarea calitatii.

-Formarea echipei.

-Dezvoltarea echipei de proiect.

-Distribuirea informatiei.

-Selectarea distribuitorilor si a furnizorilor.

1.Configureaza si realizeaza managementul expectantelor participantilor.

2.Asigura intelegerea comuna a efortului intreprins.

3.Implementarea planului original de management de proiectori a planului de management de proiect revizuit carezultat al controlului activitatilor.

4.Finalizeaza pachetele de activitati.

5.Aduna si tine evidenta experientelor precedente.

6.Stabilirea si managementul canalelor de comunicare.

7.Evaluarea eficientei echipei.

8.Implementarea modificarilor aprobate, actiunilor corective, actiunilor preventive si repararea defectelor.

9.Implementarea procedurilor de asigurarea calitatii.

10.Realizeaza raportari de proiect.

11.Intreprinde activitati de team building.

12.Pastrarea regulilor de baza stabilite in intrunirile cu echipa de proiect.

13.Obtine training ul necesar membrilor echipei.

14.Distribuirea informatiilor.

15.Indepartarea blocajelor.

16.Obtine rezultate de proiect conform cerintelor si specificatiilor.

17.Intruniri cu managerii privitoare la confirmarea angajarii resurselor.

18.Mentine managerii informati in legatura cu momentele cind resursele vor fi necesare proiectului.

19.Angajarea resurselor proiectului in acord cu planul.

20.Evaluarea managementului proiectului.

21.Ghideaza, asista, comunica, conduce, negociaza, ajuta,face coaching.

22.Utilizarea cunostintelor tehnice proprii.

23.Autorizarea pachetelor de activitati si a momentelor de lansare.

24.Intrunirea in vederea monitorizarii evolutiei proiectului.

25.Primire si trimitere de informatii.

26.Focalizare pe actiuni preventive.

27.Asigurarea membrilor echipei cu abilitati,informatii si instrumente.

28.Acordarea atentiei sporite exceptiilor.

29.Recomandarea modificarilor si a actiunilor corective.

30.Urmarirea politicilor,procedurilor si proceselor organizationale.

31.Cresterea eficientei proceselor.

32.Recomandarea activitatilor de cresterea performantelor.

33.Stabilirea activitatilor de proiect potriviteproceselor,procedurilor si politicilor proiectului.

34.Asigurarea unui acord continuu asupra planului de management de proiect.

35.Angajarea in finalizarea proiectului a tuturor.

36.Reevaluarea proiectului in cazul unor situatii limita.

37.Rezolvarea problemelor.

38.Implementarea sistemului de recompense.

39.Stabilirea membrilor echipei care nu vor participa la planificare.

40.Implementarea planului de imbunatatire aprobare aproceselor.

41.Implementarea planurilor de contingenta.

42.Solicitare oferte

43.Selectare furnizori, monitorizare oferte, cotatii, licitatii.

44.Monitorizarea fondurilor

No comments: