Tuesday, March 27, 2007

monitor and control project work

Monitoring and Controlling Process Group-masurarea performantei de proiect ca urmare a planului de management de proiect, aprobind cerintele de schimbare, actiunile preventive si repararea defectelor cit s managementul schimbarilor.

Actiuni specifice de intreprins Monitoring and ControllingProcess Group:
Monitorizarea si controlul activitatilor de proiect.
Verificarea anvergurii proiectului.
Controlul intinderii proiectului.
Controlul costurilor.
Controlul calitatii.
Managementul echipei de proiect.
Raportarea evolutiei proiectului.
Managementul participantilor.
Controlul si monitorizarea riscurilor.

Administrarea contractelor.
1.Evaluarea performantei de proiect conform evaluarilorstabilite in plan.
2.Evaluarea comparativa a performantei de proiect cu evaluarile de baza.
3.Determinarea variantelor si stabilirea posibilelorcorectii.
4.Stabilirea variantelor care vor fi analizate si raminprioritare.
5.Recomandare schimbari,reparare defecte,actiunipreventive&corective.
6.Aprobarea schimbarilor, reparare defecte, actiunipreventive si corective.
7.Inlesnirea rezolvarii conflictelor folosind tehnicile derezolvare a conflictelor.
8.Intocmire de previziuni.
9.Managementul configuratiilor.
10.Controlul agendei/planifcatorului, costurilor sicalitatii.
11.Mentinerea evidentei, elaborarea unor registre de evidenta.
12.Rafinarea controlului limitelor.
13.Intruniri in vederea controlului proiectului.
14.Identificarea cauzelor problemelor.
15.Recomandarea actualizarilor planului managementului deproiect.
16.Obtinerea aprobarilor formale referitoare la rezultatede la beneficiar.
17.Identificarea necesitatii de replanificare.
18.Managementul rezervelor de timp si de cost.
19.Recalcularea valorii costurilor proiectului si durateiacestuia.
20.Obtinerea fondurilor suplimentare daca e necesar.
21.Efectuarea inspectiior periodice.
22.Pronuntarea deciziilor de acceptare sau refuzului munciide proiect.
23.Evaluarea eficientei sistemelor de control a proiectului.
24.Reevaluarea eficientei sistemelor de control aproiectului.
25.Alocarea de timp in vederea cresterii calitatii.
26.Obtinerea informatiei de la participanti in vedereaactualizarii controlului.
27.Identificarea si analiza trendurilor.
28.Evaluarea eficientei raspunsurilor la riscuri in cadrulauditului de risc.
29.Supravegherea unor riscuri potentiale.
30.Reanalizarea riscurilor existente.
31.Folosirea fazelor proiectului ca o trasatura de control.
32.Observarea.
33.Masurarea performantei individuale a fiecarui membru alechipei.
34.Raportarile facute tuturor participantilor.
35.Folosirea raportarilor de varianta in vederea corectariiproblemelor mici pentru a se evita dezvoltarea acestora.
36.Calcularea unei estimari pina la finalizare.
37.Utilizarea si interpretarea calculatiei de valoare adaugata.
38.Utilizarea instrumentelor de controlul calitatii-inspectia,Pareto.
39.Evaluarea rezultatelor de proiect.
40.Identificarea variantelor de la planul managementului deproiect.
41.Modificari ale controlului.
42.Asigurarea implementarii numai a modificarilor aprobate.
Scope Verification
Inspectia unui rezultat.
Obtinerea acceptarii formale a rezultatului de catrebeneficiar.
Solicitarea modificarilor.
Recomandarea actiunilor corective.
Scope Control Managementul schimbarilor.
Controlul impactului modificarilor scopurilor/anverguriiproiectului.
Recomandarea actiunilor corective.
Analiza variantelor. Replanificarea.
Recomandarea schimbarilor.
Ajustarile scopurilor proiectului.
Evidenta experientelor dobindite/lectii invatate.
Schedule Control Evaluarea perfromantei in raport cu linia de baza.
Managementul schimbarilor.
Controlul impactului.
Recomandarea actiunilor corective.
Solicitarea schimbarilor.
Analiza variantelor.
Arhivarea experientei dobindite.
Actualizarea planului de proiect.
Managementul rezervei de timp.
Utilizarea valorii dobindite.
Cost Control Evaluarea perfromantei in raport cu linia de baza.
Managementul schimbarilor.
Controlul impactului.
Recomandarea actiunilor corective.
Solicitarea schimbarilor.
Analiza variantelor.
Arhivarea experientei dobindite.
Actualizarea planului de proiect.
Recalcularea estimarilor de finalizare a proiectului.
Obtinerea finantarilor suplimentare.
Managementul rezervei bugetare.
Utilizarea valorii dobindite.
Perform Quality Control Intreprinderea inspectiilor periodice.
Asigura intreprinderea demersurilor autorizate si derularea proceselor.
Recomandarea actiunilor corective.
Finalizarea eforturilor suplimentare in vederea satisfacerii cerintelor.
Evaluarea eficientei actiunilor corective intreprinse.
Reevaluarea eficientei sistemelor de control.
Cresterea calitatii. Manage Project Team Raporteaza si tine sub evidenta rezultatele personale. Rezolvarea chestiunilor care apar.
Managementul si rezolvarea conflictului.
Actualizarea planului de personal.
Registrul de evidenta.
Manage Stakeholders Comunicarea cu participantii Registrul de evidenta.
Actualizarea planului de comunicare
Raportarea evolutiei a performantei Evaluarea continua a pefromantei folosind variantele,analiza tendintelor Distribuirea informatiilor.
Revizuirea analizelor de perfromanta. Identificarea si analiza tendintelor si variantelor.
Solicitari de schimbare/modificare.
Risk Monitoring and Control Raspunsul la declansatorii de risc.
Implementarea planurilor de raspuns la riscuri.
Evaluarea eficientei planurilor de raspuns la riscuri.
Munca in acord cu planurile de raspuns la riscuri.
Actualizarea listei de riscuri si a planurilor de raspunsla riscuri.
Solicitarile de modificare.
Contract Administration Protejarea drepturilor Autorizarea actiunilor.
Raportarea performantei.
Inspectarea si verificarea produsului.
Managementul schimbarilor.
Efectuarea platilor

No comments: