Saturday, March 10, 2007

Raportarea Situationala in cadrul Managementului Comunicarii /Performance Reporting

Raportarea Situationala in cadrul Managementului Comunicarii /Performance Reporting- este in realitate un proces de comunicare, colectind date legate de indeplinirea activitatilor care vor fi furnizate participantilor la proiect. Raportarile ar trebui sa includa genul de informatii cit si nivelul de detaliere cerut de participantii la proiect, putind include:

-Raport de Stare/Status Report-descrie pozitionarea indeplinirii proiectului folosind criterii de cost,schedule/planificator,scope/anvergura sau calitate.
-Raportul Evolutiei Proiectului/Progress Report-descrieceea s-a indeplinit.
-Analiza Tendintelor/Trend Report- examineaza rezultateleproiectului peste timp.
-Raport Previziune/Forecasting Report-predictionarea stariiproiectului si evolutia acestuia.
-Raportarea Variantei/Variance Report-comparatie cu liniade baza/baseline.
-Valoarea adaugata/Earned Value-integrareaanvergurii,costului si planificarii,masurind indeplinireaproiectului, folosindu-se elemente de analiza costurilor.
-Lectii invatate/Lessons Learned(Postmortem)

Raportarile ajuta echipa de proiect in imprejurarile incare se impun actiuni corective, previziunile pot fi utile in cazul unor actiuni corective necesare din partea echipei sau sponsorului, alte rapoarte pot include raportari ale rezervelor de risc si raportari din zonele de cunoastere(knowledge areas).

Finalizata, distribuirea informatiilor trebuie sa fie materializata in:
-Realizarea unor raportari din zonele decunoastere(Knowledge areas).
-Feedback de la cei care au primit raportarile.
-Lectii invatate
-Solicitarea de schimbari in planurile de proiect si decomunicare
-Raportari,previziuni,solicitari de schimbare,actiuni corective,arhiva


No comments: