Administrarea contractului consta in asigurarea derularii activitatilor partilor contractuale, in vedera finalizarii proiectului.
Activitati din timpul acestui proces includ:
-evidenta facturilor
-controlul complet al schimbarilor
-documentatia
-schimbarile derularea acestora si administrarea lor
-platile autorizate
-interpretarea a ceea ce este si intra sau nu in cadrul contractului
-interpretarea sensurilor contractului
-rezolvarea tuturor disputelor
-asigurarea comunicarii intre cei autorizati si furnizori
-derularea si organizarea sedintelor
-raportarea evolutiei activitatilor
-monitorizarea costurilor, programatorului si performantei de natura tehnica cit si monitorizarea tuturor elementelor contractuale(termene si conditii, cadrul contractului, conditiile generale si specifice..)
-intelegerea implicatiilor legale si a actiunilor care trebuie intreprinse
-controlul calitatii
-autorizarea activitatilor furnizorului pe orizonturi de timp
-corespondenta
-petitiile si solicitarile
-evidentele si inregistrarile
-verificarea anvergurii proiectului cit si a produselor
-identificarea riscurilor
-monitorizarea si controlul riscurilor
De neneglijat
-analiza performantei furnizorului(buyer conducted performance review)
-administrarea petitiilor(claims administration)
-sistemul de mentinerea evidentelor (records managemnt system)
-interpretarea contractului
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment